.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قیمت طلا افزایش یافت

قیمت جهانی طلا با قوت گرفتن انتظارات برای پایین ماندن هزینه‌های استقراض و افزایش تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز گرانبها، به بالاترین رقم در دو ماه گذشته صعود کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا طلا روز پنج شنبه 3.3 درصد یا 41 دلار رشد قیمت داشت که بزرگترین صعود یک روزه این فلز در 9 ماه گذشته بود و هر اونس طلا برای تحویل فوری تا 1322 دلار صعود کرد که بالاترین رقم از 15 آوریل تاکنون بود.

با اینهمه هر اونس طلا در ساعات ابتدایی معاملات جمعه بازار سنگاپور با 0.6 درصد کاهش، 1312 دلار معامله شد و صعود قیمت در یک هفته گذشته را به 2.8 درصد محدود کرد که سومین رشد قیمت هفتگی برای این فلز گرانبها خواهد بود.

هر اونس طلا برای تحویل فوری در بازار نیویورک تا 1322 دلار صعود کرد و با 0.9 درصد کاهش، 1313 دلار معامله شد.

صعود طلا به دنبال تصمیم بانک مرکزی آمریکا مبنی بر نگه داشتن نرخهای بهره نزدیک صفر برای یک مدت قابل ملاحظه صورت گرفت. از سوی دیگر تشدید خشونت در عراق و تنش در اوکراین نیز تقاضا برای پناهگاه مطمئن سرمایه را تقویت کرده است.

به گفته معامله گران، طلا سرانجام موفق شد مرز روانی مهم 1300 دلار در هر اونس را بشکند و عمر جدیدی به بازار ببخشد و صندوقهای سرمایه گذاری را برای خرید جلب کند.

در بازار دیگر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با 0.3 درصد رشد، به 20.7383 دلار صعود کرد. هر اونس پلاتین با 0.4 درصد کاهش به 1465 دلار رسید در حالیکه هر اونس پالادیم با 0.4 درصد کاهش، 834 دلار معامله شد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.